مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 04:552021-01-11سياسي

فارس من| آرینِ لاکچری و مشکلاتی که تمامی ندارد


بررسی مسائل و مشکلات شهرک آرین، شهرکی در ظاهر مرفه اما با مشکلات بسیار دو هفته ای است در دستور کار خبرگزاری فارس قرار گرفته است و تا رسیدن به راه حل برای برطرف شدن مشکلات ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی ثبت سوژه رسیدگی به مشکلات فراوان شهرک آرین شیراز در سامانه فارس من، گزارشی با عنوان زیر پوستِ آرین/ هزار و یک مشکل در دل شهرکی به ظاهر لاکچری تهیه شد که در آن به بررسی تعدادی از مشکلات شهرک آرین از جمله ورودی کم عرض شهرک، پل شهید زیانی و رودخانه نهر اعظم پرداختیم.

در این گزارش، به بررسی ادامه مشکلات و کمبودهای شهرک آرین شیراز که در پی بازدید میدانی خبرنگار فارس به دست آمده است، پرداختیم.

بر اساس گفتگو با اهالی شهرک آرین شیراز، سند خانه ها و زمین های آن منطقه یکی از مشکلات بزرگی است که عنوان شد، موضوعی که گویا پس از گذشت سالها از واگذاری و صدور پروانه ساخت در این شهرک، چند سالی است مدعی پیدا کرده و مشاجره میان مدعیان و ساکنین نیز هنوز راه به جایی نبرده است.

یکی از اهالی قدیمی محل، به خبرنگار فارس در این خصوص گفت: سال 61 ما در این منطقه زمین خریداری کردیم، زمانی که هیچ امکاناتی جز برق نداشت، حدود سال 70 از شهرداری مجوز ساخت گرفته و خانه ای را با صرفه جویی و حقوق کارمندی ساختیم اما از سال 92 مالکان پیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آرینِ لاکچری و مشکلاتی که تمامی ندارد

فارس من| آرینِ لاکچری و مشکلاتی که تمامی ندارد